Volkswagen анонсував запуск двонаправленої зарядки на ID.4.

Volkswagen ID

Відтепер усі нові електромобілі Volkswagen будуть оснащені двонаправленою зарядкою. З функцією «Vehicle to home» (пер. «Від автомобіля до будинку») нові електромобілі Volkswagen можна також використовувати для живлення будинку. Однак, маючи недостатньо інформації, VW залишає нам більше питань, ніж відповідей.

«Ми активно формуємо енергетичний перехід» – повідомила лідерка відділу продажів VW Імельда Лаббе під час презентації.

Лаббе пояснює, що завдяки функції «Vehicle to home» власники електромобілів матимуть змогу заощадити витрати на електроенергію або мати резервне джерело живлення у разі її відсутності. Це перетворює автомобілі Volkswagen на рухомий накопичувач енергії.

Запровадження функції «Vehicle to home» планувалося ще в 2022 році, але було відкладене у зв’язку з тривалою розробкою програмного забезпечення. З огляду на занепокоєння щодо витрат електроенергії, двонаправлена зарядка може допомогти зняти навантаження з мережі в години пік та забезпечити будинок безперебійним живленням. При середньому добовому споживанні 30 кВт∙год електромобіль з акумулятором ємністю 77 кВт∙год може до двох днів підтримувати живлення будинку. Заряд батареї не опускатиметься нижче 20%, що дає змогу у будь-який час використати електромобіль за прямим призначенням. VW заявили, що відтепер багато моделей автомобілів пропонуватимуть ці можливості. Електромобілі з акумулятором на 77 кВт/год зможуть використовувати цю функцію на додаток до вже поставлених моделей з ID Software 3.5. Зараз вона працює лише з домашньою електростанцією постійного струму S10 E Compact від HagerEnergy GmbH. VW повідомляють, що інші домашні електростанції з двонаправленою зарядкою будуть доступні пізніше.

Електромобілі Volkswagen із двонаправленою зарядкою в поєднанні із зарядкою постійним струмом можна використовувати як основне джерело енергії для вашого дому. Домашня електростанція отримує енергію від транспортного засобу, коли накопичувальній системі будинку потрібно більше енергії.

Після зарядки автомобіль переходить у режим очікування, щоб уникнути розрядження акумулятора. Автомобіль активується лише тоді, коли потрібно більше енергії.

 Volkswagen вже кілька років обіцяє, що електричні моделі ID будуть підтримувати двонаправлену зарядку. Програмне забезпечення нарешті анонсоване, але, схоже, поки що його функції будуть обмеженими. Та є ще багато питань, на які потрібно відповісти.

Яка швидкість розрядки? Чи буде дана функція сумісна із такими системами, як Wallbox Quasar? І, можливо, найважливіше питання: чи випустить VW оновлення програмного забезпечення для старих автомобілів?

Кілька автовиробників запровадили цю технологію, зокрема Hyundai, Volvo, Ford та інші. Оскільки впровадження електромобілів продовжує досягати нових вершин, ця технологія може допомогти стабілізувати мережу, надаючи власникам можливість заощадити кошти та витрати електроенергії.

Поділіться цією статтею
URL-адреса для спільного використання
Попередній пост

Scout EV від Volkswagen представить моделі електричного пікапу і позашляховика в 2024 році

Наступна публікація

Ford і Resideo запускають проект «Партнерство EV-Home Power» на базі функції V2H

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Читайте далі